Фото: РТ
Русија Свет

Захарова: Стејт департмент жели да погорша односе са Русијом

Изјаве америчког Стејт департмента да нови руски закон о медијима као страним агентима угрожава слободу штампе показују да Вашингтон не жели да побољша односе са Москвом, изјавила је портпарол Министарства спољних послова Русије Марија Захарова.

„Овакви коментари америчке стране сведоче не само о намерној жељи да се погоршају билатерални односи и непрестано меша у унутрашње ствари Русије, већ и о очајном непрофесионализму бирократске машине која се налази у дугогодишњој интелектуалној кризи“, написала је Захарова на својој Фејсбук страници.

(ВИДЕО) ЗЛОЧИНАЦ ПРАЉАК ПОПИО ОТРОВ У СУДНИЦИ! Прекинуто суђење Хрватима у Хагу!

„Ово (изјава Стејт департмента), наравно, није театар апсурда. Ово је after party, свечани банкет након његове успешне премијере“, додала је она.

(УЗНЕМИРУЈУЋИ ВИДЕО) Украјинац је прекршио примирје, а онда је снајпериста ДНР испалио само један метак

Амерички Стејт департмент назвао је нови руски закон о статусу страних агената за медије претњом за слободу штампе и кршењем људских права у Русији и позвао да се не примењује за ограничавање рада медијских институција.

(ВИДЕО) ЊИХОВА ХРАБРОСТ ЋЕ ВАС ОДУШЕВИТИ: Скочили са врха Алпа, па безбедно улетели у отворени авион!

Председник Русије Владимир Путин потписао је 25. новембра закон према којем се медији који се финансирају из иностранства могу сматрати страним агентима. Одлуку о томе који ће медији бити сматрани страним агентима доносиће Министарство правде. Овај закон био је изнуђени одговор на репресивне мере против руских медија. Министарство правде САД је 13. новембра ставило на листу страних агената компанију „Т&R Productions LLC“ која услужује телевизију „РТ Америка“.

ТАЈНА КОПЉА КОЈИМ ЈЕ ПРОБОДЕН ИСУС: Видели сте га у „Сенкама над Балканом“, а ево ГДЕ СЕ ЗАИСТА НАЛАЗИ

Министарство правде САД ставило је телевизију „РТ Америка“ на списак страних агената по Закону о страним агенцијама из 1938. године, при томе многи други страни државни медији као што су британски Би-Би-Си, кинески Си-Си-Ти-Ви, француска телевизија „Франс 24“, немачка радио-станица „Дојче веле“, нису регистровани као такви.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:

(ВИДЕО) Шешељева реакција на Праљаково самоубиство

ХАШКА МИСТЕРИЈА: Како је отров којим се ПРАЉАК убио уопште доспео у затвор?

(ВИДЕО) РУСКИ НОВИНАР ИЗ ДОЊЕЦКА ОТВОРЕНО ПРОГОВОРИО: Ко је и зашто убио легендарне команданте Новорусије

Извор: rs.sputniknews.com

Оставите коментар