Pixabay
Занимљивости

ПОВРАТИТЕ РАВОТЕЖУ: Пет савета за осетљиве људе, који ће помоћи да се заштите!

Високо сензитивни, осетљиви људи имају наглашено осећање емпатије- наглашеног разумевања и осећања других људи и околине. Они осећају све, често и екстремно, а мало себе чувају и штите. Као последица тога је да су често преплављени прекомерном стимулацијом, и склони исцрпљености и сензорном преоптерећењу

ПОТРЕСНА ИСПОВЕСТ ЂАКА КРАГУЈЕВАЧКЕ ГИМНАЗИЈЕ РАСПЛАКАЛА ИНТЕРНЕТ

Ако сте се препорзнали, кључ за самопомоћ је да брзо препознате прве знаке доживљавања преоптерећења ваших чула или када почнете да апсорбујете негативност или стрес од других.

Што пре то учините како бисте смањили стрес и напетост, то ћете бити уравнотеженији и заштићенији.

Кад год почнете да се осећате исцрпљено или преоптерећено, употребите следећих пет савета за заштиту, како би помогли себи да повратите равнотежу.

(УЗНЕМИРУЈУЋИ ВИДЕО) ВЛАДИСЛАВ ЈЕ С РАНЦЕМ НА ЛЕЂИМА МИРНО УШАО У ШКОЛУ, ПА НАПРАВИО МАСАКР: Објављен ЦЕО снимак крвопролића на Криму

1. Направите свој штит

Визуализација је брз начин да се заштитите. Многи емпате и осетљиви људи се ослањају на то да блокирају токсичну енергију и тако омогуће слободан проток позитивне енергије. У тренутку када се осетите непријатно са одређеном особом, местом или ситуацијом, поставите свој штит. Користите га у свакој прилици: на аутобуској станици, на забави ако разговарате са “енергетским вампирима”, односно људима који вам краду енергију, или чекаоници код доктора.

Почните тако што ћете узети неколико дубоких удаха. Затим визуелизујте прекрасни штит беле или ружичасте светлости, који потпуно окружује ваше тело и проширује се неколико центиметара изван њега. Овај штит штити вас од било чега негативног, стресног, токсичног или наметљивог. У оквиру заштите овог штита осећајте се усредсређено, срећно и енергично. Овај штит блокира негативност, али истовремено, и даље осећате шта је позитивно и љубазно.

(ФОТО) Јелена Томашевић ЗБОГ КИЈЕ напушта жири „Пинкових звездица“ и није једина: Ја сам уметница, а не циркуска звезда!

2. Дефинишите и изразите своје потребе у вези и уопште

Познавање ваших потреба и способности да их потврдите је снажан облик самозаштите за емпате. Онда можете ући у везу пуном снагом. Ако вам се нешто не чини исправним, поставите питање свом партнеру уместо да трпите. Проналажење вашег гласа је еквивалентно проналажењу ваше моћи – у супротном можете постати исцрпљени и узнемирени у односима у којима ваше основне потребе нису задовољене. Ваш партнер није читатељ вашег ума. Говорите да бисте заштитили своје добро.

ОНО ШТО ЈЕ ДЕЧАК НАЦРТАО ПОСЛАЛО ЈЕ ЊЕГОВУ МАЈКУ НА ДОЖИВОТНУ РОБИЈУ: Ово је моја мама, а овако је…

Запитајте се: “Шта радим у вези са којим се плашим да тражим нешто?” Желите ли више бити сам/а? Желите ли понекад спавати сами? Желите ли играти више или разговарати више или имате више секса? Или бисте волели да плешете под месечином заједно? Нека ваша интуиција говори. Откријте своја права осећања. Нема разлога да се стидите или да задржавате своје жеље за себе.

3. Поставите енергетске границе у раду и вашем дому

Осетљиви људи често пате у свом окружењу када апсорбују стрес у својој околини. Радно место посебно може бити бучно и превише стимулативно. Да бисте заштитили свој ниво енергије у емотивно захтевном или гомиланом окружењу, окружите спољну ивицу свог простора биљкама или породичним или кућним фотографијама како бисте створили малу психолошку баријеру. Такође и разни предмети, статуе, луткице, перле, кристали могу поставити енергетску границу. Слушни звучници за поништавање буке или слушалице такође су корисни за пригушивање разговора и звука.

(УЗНЕМИРУЈУЋИ ВИДЕО) У ТРЕНУ СУ СЕ ЗАЧУЛИ ВРИСЦИ, ЖУРКА СЕ ЗАВРШИЛА КРВАВО: У једном моменту су ђускали, у другом пропали кроз ПОД

4. Спречите преоптерећење емпатијом

Када апсорбујете стрес или симптоме других, ароматична уља попут лаванде или цвета поморанџе могу помоћи у први мах да се смирите. Проведите време у природи кад год можете. Испланирајте своје време са људима. Управљање временом кључно за ваше разумевање и заштиту. Не планирајте превише ствари за један дан, одустаните од планова када сте преоптерећени. Ово је вештина коју сви осетљиви људи морају научити, тако да се не осећате обавезним да изађете ако сте уморни и потребан вам је одмор.

Поставите јасне границе са “енергетским вампирима” и токсичним људима. Запамтите, “Не” је некада одлична реч. Не морате да објашњавате себе. Саосећајте сами са собом. Будите љубазни када је то могуће, али након тешког дана реците себи: “ Ја сам учинио најбоље што сам могао. У реду је. “

(ВИДЕО) МИСТЕРИОЗНО БИЋЕ НА ПЛАЖИ ШОКИРАЛО СВЕТ: Не личи на нешто са овог света, а ево о чему се ради!

5. Медитација помоћу замишљања јагуара

Када вам је потребна додатна заштита, препоручује се ова занимљива медитација, када позивате јагуара да вас заштити. Користите га када превише негативности долази пребрзо. Јагуар је јак и жесток заштитник који “тера” токсичну енергију и људе.

У мирном стању, из најдубље потребе, замислите предивног јагуара и позовите га да вас заштити. Осетите његово присуство. Затим, замислите да ово прекрасно, моћно створење патролира вашем енергетским пољем, окружујући га, штитећи вас, задржавајући уљезе или негативне силе које желе да прођу. Осећајте се сигурно у кругу ове јагуарске заштите. Дајте унутрашњу захвалност јагуару. Знате да га можете позвати кад год постоји потреба. Осетите моћ тога.

УЖАС У БОЉЕВЦИМА! Камион ударио човека, ПРЕМИНУО НА МЕСТУ!

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:

(ВИДЕО) Дуга рука Русије: „Калибар“ у 60 секунди

Мексико: 5.000 миграната се креће према граници са САД

(ВИДЕО) ДРАМА НАСРЕД ЧАСА Средњошколац претио професорки и уперио јој пиштољ у главу!

(ВИДЕО) НАЈЛУЂЕ ПАРКИРАЊЕ: Кинез направио карамбол на паркингу а на крају улетео у гаражу, али с леђа!

ШТА ЈЕ ПУПИНОВ ОТАЦ ПОРУЧИО СИНУ: Никад нећеш бити царски војник, цар је издајица!

Ердоган о убиству саудијског новинара: У уторак ћу све рећи

Извор: Informer

Оставите коментар