Pixabay
Занимљивости

ПОМОЗИТЕ СЕБИ: Шест вежби против бола у раменима

Умор и стрес најчешћи су узроци напетости у раменом појасу. Тако нагомилана тензија у мишићима рамена временом узрокује додатни умор, а неретко и болове.

СТРАВИЧНА НЕСРЕЋА КОД ПРИЈЕПОЉА! Камион се закуцао у аутомобил, ПОГИНУЛА ЈЕДНА ОСОБА!

Да би се ово стање спречило могу да помогну циљане вежбе за рамени појас које су лаганог интензитета и побољшавају циркулацију, покретљивост у зглобовима и потпомажу правилно држање тела. Могу да се комбинују и са сетовима вежби за друге делове тела, а могу и да се примењују самостално. Осим правилног вежбања важно је да се води рачуна о дисању.

(МАПА) РУМУНИ ШОКИРАЛИ ПЛАНЕТУ: На територији Србије се налазио град старији од Троје, цео свет трага за њим, ево где се налази

1. Одручење

Заузмите раскорачни став у ширини рамена, руке су уз тело опружене. Одмичите руке од тела у страну, лево и десно, и подижите, тако да их опружите изнад главе, затим их вратите истом путањом у почетни положај. Обратите пажњу на дисање. Када подижете руке удишите, а када спуштате издахните. Вежбу поновите 10 пута.

ТУМАЧ БИБЛИЈСКИХ ПРОРОЧАНСТАВА УЗНЕМИРИО СВЕТ: Доста је лажи, планета Девет долази, вулкан на Хавајима је само први у низу

2. Руке испред тела

Заузмите раскорачни став у ширини рамена, руке су уз тело опружене. Подижите руке изнад главе, тако да пролазе испред тела. Пре него што руке дођу у крајњу тачку, подижите се на прсте. Кад подижете руке удишите, кад их спуштате – издахните. Вежбу поновите 10 пута.

ЖИВОТНА ИСПОВЕСТ МЛАДЕНА КРСТАЈИЋА: Избегао сам из Зенице, две године нисам знао да ли ми је отац жив! Радио сам у кафићу да зарадим за хлеб!

3. Ротације

У почетном положају, у ставу у ширини рамена, руке раширите у висини рамена, али савијте у лакту под углом од 90 степени, с тим што је подлактица једне руке усмерена нагоре, а друге надоле. Надлактице су константно у истом, равном положају, док подлактице истовремено и синхронизовано мењају положај (горе-доле и обратно, једном и другом руком). Дишите кратко, синхронизовано, са покретом – издисај. Вежбу поновите 12 пута.

(ВИДЕО) СВАКА ОРАНИЦА, УТРИНА, СВАКА НЕОБРАЂЕНА ЗЕМЉА ЈЕ СРПСКИ БАРЈАК: Ненад Јездић одржао говор пред којим ће се сваки Србин посрамити

4. Кругови

Као и у претходним, и у овој вежби је почетни положај у ставу у ширини рамена, руке су опружене уз тело. Правите бочне кругове унапред са опруженим рукама. Удахните када су руке у горњем положају, а када их спуштате издахните. Вежбу поновите 12 пута.

ШОКАНТНО ОТКРИЋЕ: БЛАГО ГАДАФИЈА СКРИВЕНО У СРБИЈИ

5. Савијање лактова

Из раскорачног става у ширини рамена испружите руке испред тела у висини рамена. Савијајући лактове забацујте руке иза себе у висини рамена, а затим их вратите у почетни положај. Када забаците лактове удишите, а кад их враћате издахните. Такође, 12 пута поновите вежбу.

НАТО БЕСПИЛОТНЕ ЛЕТЕЛИЦЕ ШПИЈУНИРАЛЕ ЈУГ СРБИЈЕ! Стефановић: Није била угрожена безбедност Србије

6. Дијагонала

Исти почетни положај као у претходним вежбама: став у ширини рамена, руке су испружене испред тела. Дијагонално их ширите и вратите у почетни положај, најпре једном руком, а затим другом супротну дијагоналу, после чега их враћате у почетни положај. Удишите када раширите руке, издахните када их враћате. Вежбу поновите 12 пута.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:

СКЛОПЉЕН ЗЛОЧИНАЧКИ, АНТИСРПСКИ ПАКТ! Готовина и Љимај припремају напад на север Косова!?

БИВШИ ПРЕМИЈЕР ​РУСИЈЕ СТИЖЕ У БЕОГРАД! Степашин долази у посету школи „Валентина Терешкова“!

Европа има рок до 4. новембра да се супротстави Америци, а онда…

„Оборити одмах“: Америка се плаши руских ракета

ПУТИНОВ ШАХ МАТ! АМЕРИ И КИЈЕВ ЋЕ ТЕК САД ПОЛУДЕТИ: Русија на КРИМУ пронашла ОГРОМНЕ РЕЗЕРВЕ ГАСА!

Како ће се у Србији убудуће донирати органи

Извор: Информер

Оставите коментар

Пратите нас на Фејсбуку!

Временска прогноза

Београд
11°
23°
Wed
25°
Thu
26°
Fri
22°
Sat