Pixabay
Забава

НЕЋЕ ВАС УГОЈИТИ: Намирнице које можете да једете ноћу – и да не осећате кривицу!

Многи људи не могу да одоле касним оброцима, иако знају да већина намирница не прија нашем дигестивну систему, као и да је метаболизам тада успорен. Иако вам ниједан стручњак из области исхране неће рећи да у касне сате једете, постоје и оне намирнице које вас неће гојити.

Портал „Bright side“ издвојио је листу намирница које су богате протеинима, имају низак проценат шећера и низак гликемијски индекс.

ЕЛИТА УСТАЛА У ОДБРАНУ ЗАВЕТНИЦЕ – Милица је само рекла оно што мисли цела Србија!

Сир

Када препоручујемо да једете сир увече, мислимо на парче сира, не килограм. Сир је богат протеинима па ће вас држати ситим све до наредног дана. Препорука је да бирате сир са ниским процентом масноће, уместо пуномасног попут фете.

Хумус

Хумус је одличан извор протеина, посебно када је реч о домаћем. Ако сте гладни, шаргарепа или целер заједно са хумусом су одличан избор.

ДАЧИЋ ОШТРО ОДГОВОРИО НА ПРИТИСКЕ ИЗ БРИСЕЛА: Можемо ми и са Русима, не могу да нас уцењују

Јогурт

Научници су доказали да је грчки јогурт одлична замена за вечерњу ужину. Пун је протеина, не садржи мнгоо масти и има врло мало шећера. Додајте неко воће, попут бобица, како бисте добили нешто укуснији оброк.

Крекери

Мислимо на крекере од целог зрна житарице који имају мало калорија. Додајте хумус и парче сира, и бићете одушевљени овим здравим, а укусним оброком.

ПОЗНАТИ ПЕВАЧ ХИТНО ПРЕВЕЗЕН У УРГЕНТНИ – Георгиева жена нашла на поду без свести!

Кокице

Иако звучи изненађујуће, али кокице су на листи хране коју је дозвољено јести увече. При томе, заборавите на кокице које се припремају у микроталасној пећници, јер су оне пуне маслаца. Припремите их сами у шерпи са дебљим дном, а можете додати зачине по избору – бели лук, чили…

(ВИДЕО) ШОК СНИМАК ИЗ НИША! ПИЈАНА медицинска сестра ТЕТУРА СЕ ходником и ГУБИ ЕПРУВЕТЕ?! ДИРЕКТОР: Није први пут!

Јаја

Јаја су још једна опција за вечерњу ужину. Једно јаје садржи само 75 калорија, има висок садржај протеина и заситиће вас добро.

Поврће

Поврће је најбољи избор, јер већина поврћа има висок ниво гликемијског индекса, и нећете бити гладни све до следећег дана. Припремите целер или шаргарепу, а можете и направити салату од поврћа по избору.

Монструм из Пожаревца „прославио“ излазак из затвора силујући ћерку (16) два дана

Банана

С обзиром да су банана висококалоричне, такође имају висок садржај калијума и магнезијума, што их чини савршеном намирницом за опуштање. Богата је мелатонином који, према неким истраживањима, чини нас поспанијима.

(ФОТО) НЕВЕРОВАТНО! СА 150 СПАЛА НА 60 КИЛОГРАМА: Постала је звезда Инстаграма, а сада изгледа као МИЛИОН ДОЛАРА!

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:

БОИНГ 737 СЕ СРУШИО НА КУБИ: Авион са 107 путника пао непосредно пошто је полетео с аеродрома!

АМЕРИКАНЦИ СНИМАЈУ ФИЛМ О ТИЈАНИ ЈУРИЋ: А сценарио је написала једна девојка из Србије

(ВИДЕО) Торнадо покосио западну Немачку

Лавров: Путин и Меркелова су увек умели да воде отворени дијалог

(ФОТО) Да није смешно… Хрвати присвојили Косовски бој?!

Док се Грци и Македонци свађају око имена, побеђује трећи сусед

Извор: Информер

Оставите коментар

Пратите нас на Фејсбуку!

Временска прогноза

Београд
21°
28°
Fri
17°
Sat
19°
Sun
19°
Mon