WIKIMEDIA
Друштво Србија

КВАР НА ЛЕТЕЛИЦИ ИЗАЗВАО ХАОС НА БЕОГРАДСКОМ АЕРОДРОМУ! Египатски авион блокирао ‘Теслу’ пуних седам сати! Више од 70 летова било отказано, преусмерено или померено!

Авиону "Иџипт ера" у 4:10 ујутру у среду насред писте попуцале гуме на точковима, сви летови били отказани до 11:30, док није померен. Хиљаде путника остало у проблему, пошто је девет летова отказано, 22 преусмерено на друге аеродроме, а више од 40 је каснило

Авион египатске компаније „Иџипт ер“ држао је јуче у блокади београдски аеродром „Никола Тесла“ више од седам сати, пошто су му рано ујутру у 4:10 попуцале гуме на точковима насред писте! Од тада па све до 11:30, више од 70 летова је отказано, преусмерено или померено, а неколико хиљада путника нашло су у проблему због кашњења.

(УЗНЕМИРУЈУЋИ ВИДЕО) СМРТ У ЕМИСИЈИ УЖИВО: Рекла водитељу да би волела да умре док ради, заћутала и издахнула!

Девет авиона уопште није полетело, 22 је преусмерено на друге аеродроме, док је до закључења овог броја више од 40 авиона каснило у одласку или доласку на Београдски аеродром. Тек после подне ситуација се нормализовала, а ред летења је успостављен према плану.

Озбиљан крај

Генерални директор Аеродрома „Никола Тесла“ Саша Влаисављевић  навео је да је авион „боинг 737-800“ компаније „Иџипт ер“ остао на писти због техничких проблема насталих после неправилног слетања.

– Квар на кочницама изазвао је проблем на свим точковима авиона, који су попуцали и оставили авион од 40 тона заробљен на писти. Покушали смо да санирамо квар и уклонимо авион у најкраћем могућем року, али све до 11:30 са „Николе Тесле“ није било полетања, ни слетања. Успели смо да решимо проблем најбрже и најквалитетније могуће, водећи рачуна о потребама путника и материјалној штети. Најважније је да писта није нимало оштећена и да је у потпуности сачувана безбедност приликом полетања – рекао је Влаисављевић и додао да је блокада утицала на више од 70 летова.

(УЗНЕМИРИЈУЋЕ ФОТОГРАФИЈЕ) ОБЈАВЉЕНА РЕКОНСТРУКЦИЈА УБИСТВА ЈЕЛЕНЕ МАРЈАНОВИЋ: Дефинитивно доказано да певачица НИЈЕ УБИЈЕНА на насипу у Борчи!

– Девет летова је отказано, многи су померени, 22 долазна лета су преусмерена на аеродроме у Нишу, Темишвару, Софији, Загребу и Будимпешти. У току дана ред летења је успостављен, али морам да напоменем да свака компанија има своја правила у оваквим ситуацијама.

Војиновић: Штета је мања него што се мисли

Аутор Ваздухопловног портала „Танго Сикс“ Петар Војиновић каже да је немогуће, бар у овом тренутку, проценити штету коју су претрпели и Аеродром „Никола Тесла“ и авио-компаније због јучерашње блокаде.

– Причати о неким цифрама заиста је незахвално, али оно што је чињеница јесте да све авио-компаније у свету, као и аеродроми, у свом годишњем буџету рачунају на нешто овако. С друге стране, сви они су осигурани и добар део штете наплаћају од осигуравајућих кућа. Мада, реално гледајући, овде неке велике штете и нема.

ХОРОР У АЛЕКСИНЦУ! ПЕГЛОМ И СВЕЋАМА ПРЖИЛИ УНУКА, БАБУ И ДЕДУ ДА КАЖУ ГДЕ ЈЕ ЗЛАТО: Довели су нам крвавог сина и везали испред нас!

Авио-компанијама је свеједно да ли ће таксе за слетање платити нашем аеродрому или оном у Загребу или Будимпешти, јер они ту накнаду плаћају од момента кад авион слети на писту, а не унапред. Такође, немају ни трошак хотелског смештаја путника, јер су сви слетели на околне аеродроме. Трошкови превоза путника у Београд су у том случају за њих мали, цена вишка горива које су непланирано потрошили такође. Тачно је да „Никола Тесла“ није наплатио таксе за слетање 22 авиона, али с обзиром да је реч о застоју од шест-седам сати, није то превелик губитак ни за њих – каже Војиновић.

Збуњени и уплашени путници трчали су од једног до другог шалтера покушавајући да сазнају када ће им авион полетети, многи су исцрпљени спавали по ћошковима аеродромске зграде, а било је и оних који су морали да се помире са чињеницом да следећи лет за жељену дестинацију имају тек за неколико дана.

– Чекам овде од раног јутра, већ осам сати, потпуно сам исцрпљен, срушићу се… Немам никакву информацију шта се дешава, имао сам лет за Дортмунд у шест ујутру, а сада су ми рекли да је полазак дефинитивно отказан и да не знају када ће полетети следећи – рекао нам је Београђанин Милош П.

ШВАЈЦАРЦИ ОТКРИЛИ ПРЕВАРУ СРПКИЊЕ И ОСТАЛИ У ШОКУ! Исплатили јој 300.000 евра а онда сазнали за њен ТАЈНИ ЖИВОТ У СРБИЈИ!

Нервозни странци

Поред путника из Србије, аеродром је врвео и од страних држављана који су успаничено покушавали да се споразумеју са особљем како би сазнали када ће моћи да полете даље. Индијац Атол чекао је сатима на лет за Москву, који је по реду летења требало да полети у 6:35, али је полазак отказан.

– Први пут сам у Београду, сада летим за Москву, али како ствари стоје, нећу скоро стићи тамо. Мислим да ћу да легнем овде и да одспавам мало, не могу више да стојим на ногама колико сам уморан. Надам се да ће се ускоро све завршити и да ћу одлетети из Београда – рекао нам је уз кисели осмех Индијац.

Драма 150 Срба на аеродрому у Будимпешти

Авион „Ер Каира“ из Египта, са око 150 туриста из Београда, због блокаде београдског аеродрома јуче је био преусмерен на аеродром у Будимпешти где су без било каквог обавештења путници били заточени скоро 12 сати!

Анкета

Мајк Џ., САД

– Чекамо од четири сата јутрос лет за Њујорк. Ту сам са женом и двоје деце, шта да вам кажем… Жена трчи около како би добила неку информацију, за сада нам је речено да могу да нас пребаце на лет за петак. Не знам шта ћемо да радимо.

Аман О., Индија

– Путујем за Москву, а први пут сам био у Београду. Овде чекам већ седам и по сати, и не знам колико још треба да чекам. Вероватно ћу мало и да дремнем, баш сам исцрпљен. Мислим да мој лет није на реду за бар још два до три сата.

(УЗНЕМИРУЈУЋ ВИДЕО) ПРАВЕ НОВИ ОВК Шиптари наоружани до зуба спремају се да крену у покољ Срба, ево шта ће покушати да освоје

Тушар В., Индија

– Стигао сам на аеродром око четири сата. Мислио сам да ће све ићи глатко, али онда чекирање никако није почело, ни за сат, ни за два, сада сам овде већ скоро осам сати. А ако и останем у Београду мало, нема везе, град је прелеп.

Оља П., Русија

– Чекамо, видите, нико нам ништа није рекао. Не знам више ни колико је прошло. Враћам се у Москву, али ко зна кад ћу стићи тамо. Често путујем па сам навикла. Погледајте само ту гужву, ко зна кад ће се рашчистити.

Највећи проблем је што је међу њима било доста родитеља са малом децом који нису имали ни адекватну храну нити опрему за пресвлачење деце, јер им је сав пртљаг био у авиону.

Њихов пут започео је у уторак око поноћи када су се укрцали у авион, а у Београд је требало да слете јуче ујутру. Ипак, због блокаде „Николе Тесле“, искрцали су се у Будимпешти, где су остављени да се сами сналазе за повратак у Србију.

Полиција у Сјеници извршила претрес куће и пронашла оружје и ВЕЋУ КОЛИЧИНУ МУНИЦИЈЕ!

– Ово је као у гету. Немамо никакве информације, ништа нам нису рекли. Све нам је у пртљагу. Избацили су нас као животиње. Од „Ер Каира“ нисмо добили никакву информацију, нити помоћ. Једино смо добили ваучере за храну, а родитељи могућност да на неко време напусте простор у ком су били искључиво захваљујући залагању људи са аеродрома у Будимпешти – пожалили су путници.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:

Спремне највеће вежбе НАТО чланица у Србији — нису звали Русе, ал′ постоји и „квака“

Бесни родитељи напали градоначелника Загреба, гађали га јајима и разбили му аутомобил! БЕЖАО ГЛАВОМ БЕЗ ОБЗИРА!

Синод Белоруске цркве: Патријарх Вартоломеј подрива темеље међуправославног света

ЈОВАН ВУКОТИЋ: КОРИСТИО САМ ЛАЖНИ ПАСОШ, АЛИ НЕ У СРБИЈИ! Ово су детаљи саслушања вође „шкаљарског клана“, тужилаштву је СВЕ ПРИЗНАО!