Printscreen
Регион

ДРАМА НА НЕБУ ИЗНАД ПОДГОРИЦЕ: Гром ударио у авион из Београда!

У авион Монтенегро Аирлинеса који је летио из Београда у Подгорицу ударио је гром.

Једна путница у авиону казала је за црногорски портал цдм.ме да је чула удар грома и да је на тренутак нестало светла у целом авиону, али да панике међу путницима није било.

(УЗНЕМИРУЈУЋЕ) Пацијенти су се жалили јер дуго чекају лекаре, а онда је медицинска сестра показала како изгледа „прави хитан случај“

Авион је након десет минута слетио у Подгорицу.

– Све се догодило у тренутку кад смо слетали. Ово ми се први пут дешава. Супер сам сад кад сам на тлу – рекла је једна од путница.

НИКО НЕ ЗНА ГДЕ СУ ПОСМРТНИ ОСТАЦИ САМОУБИЦЕ ПРАЉКА! Тело злочинца у тајности враћају у Хрватску?!

Иначе, када гром удари у авион, по правилу удара у крајеве авиона, попут врха крила или носа авиона. Струја путује кроз метално кућиште авиона пре него што га напусти на другом крају, на пример, на репу.

Како пилоти наводе, громови ударају авионе далеко чешће него што то путници мисле и знају. Може се рећи да сваки авион у просеку удари гром једном у две године али они су конструисани тако да то за њих не представља никакав проблем.

Понекад се може догодити да дође до спољашњег оштећења да се појави такозвана површинска „улазна или излазна рана“ или да дође до мањих оштећења на електричним системима, али по правилу гром оставља иза себе мало или нимало доказа да се ишта догодило. Путници често то и не примете.

(ВИДЕО) Србију чека катастрофа ако прихвати један захтев Америке

Модерни авиони су направљени од лаганог карбонског материјала, а прекривени су танким слојем бакра. То значи да је простор унутар метала, дакле тамо где су путници, заштићен од електричних струја. Што је још важније, резервоари за гориво у крилима несу изложени варницама муња, а околни метал, спојнице, улазна врата, капе на отворима за сипање горива, такође су у стању да издрже удар грома што може значити температуру и до 30.000 степени Целзијуса.

(ХИТ ВИДЕО) ДАЧИЋ ПРОШИРИО РЕПЕРТОАР: Ево коју песму је шеф српске дипломатије певао

У пракси, до удара ће најчешће доћи када авион пролази кроз олујни облак, на висини између два и пет километара од тла, али најбитније је да путнике то уопште не треба да брине.

ДЕТАЉИ УБИСТВА И САМОУБИСТВА У ЗЕМУН ПОЉУ: Саобраћајац убио љубавницу, па пуцао себи у срце

Некада се може догодити да чују одређену буку или да виде бљесак светлости кроз прозор али неће осетити ништа. Удар грома заправо може погодити више путнике који чекају следећи лет истим авионом у смислу одлагања лета јер након слетања авион мора проћи кроз безбедносне провере.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:

ПАТРИЈАРХ ИРИНЕЈ У МОСКВИ: Наше везе са Русијом су нераскидиве, ОЧЕКУЈЕМО ПОМОЋ ЗА ОЧУВАЊЕ КОСОВА И МЕТОХИЈЕ!

Дан ратника — „јер имамо ратну историју којом се поносимо“

ОБРАЧУН НА КАРАБУРМИ: У жестокој тучи севали ножеви, младић (28) превезен у Ургентни центар

Извор: цдм.ме

Оставите коментар