Foto: Pixabay
Друштво Србија

БЕОГРАЂАНИН ИЗГУБИО НОВЧАНИК, А ОВОМЕ СЕ НИКАКО НИЈЕ НАДАО: Кад ми је стигла порука на Фејсбуку добио сам ЛЕКЦИЈУ ЗА ЦЕО ЖИВОТ!

Београђанин Владимир Трифуновић на свом Фејсбуку недавно је поделио шта му се десило када је изгубио новчаник у центру Београда. „Не знам колика је вероватноћа за овако нешто али јутрос смо се враћали Рудхаман и ја са Сундаy Беат-а, стандард доручковали и чекали такси на аутобуској станици код хотела Москве.

(ВИДЕО) ПОСЛЕ КНЕЛЕТОВЕ СМРТИ У БЕОГРАДУ МУК: Али онда је на бину изашао Џеј и посветио му ОВУ ПЕСМУ! Публика на Сајму углас скандирала КНЕЛЕ, КНЕЛЕ!

Док смо чекали, непотребно сам спустио новачник да ме не жуља на клупицу где се чека бус. Стиже такси, устајемо и седамо у исти. Руда брат ме пита „Је л’ си узео новчаник“ – на шта му ништа не одговарам јер је седео испред мене, и видно уморан га нисам ни чуо.

ХОРОР У ЦЕНТРУ БЕОГРАДА Војислав се полио бензином у ходнику зграде, умро је у најгорим мукама, а поред угљенисаног тела пронађено је ОПРОШТАЈНО ПИСМО

Настављамо даље ка Цветковој пијаци јер пичимо на Звездару и Миријево да се одбацимо и тек ту скапирам да ми нема новчаника… Проверавамо брзо све. Скапирам да ми је остао на клупици код хотела Москва. Таксиста Шумахер нас враћа за 10 мин назад летећи на „зеленом таласу“ семафора. Међутим – ништа…

(ФОТО) ТУГА НА МАРКОВАЧКОМ ЈЕЗЕРУ: Рониоци нашли тело младића који се синоћ преврнуо са кајаком!

Нема новчаника, унутра сав новац што сам имао, сва документа, картице – ма све… Ништа, прегледали смо око станице мало около да га неко можда није ту бацио и узео новац. Међутим нема ни трага од новчаника. Враћамо се назад до брата Србу да нам да новац да платимо човеку такси.

Нисмо хтели да се мрачимо, већ наводно ајде да верујемо да га је нашла добра душа. И као што кажу „шта мислиш, то и призиваш“ – пишем јутрос статус да ми је нестао новчаник и да ако га је нашао неко можда нека ми барем документа врати.

ПИСМО ЦРНОГОРСКОМ ОФИЦИРУ ПРИСУТНОМ НА ПРОСЛАВИ “ ОЛУЈЕ „

Мењам и профилну да би ме лакше препознали онлине – кад након 30 минута улазим у поруке где стоји „1 Мессаге Реqуест“ (ту стоје поруке од људи који ти нису пријатељи). Отварам поруку, а мени пише Тео Павловиц „бураз да ниси ти можда заборавио новчаник?“

(ФОТО) ЛЕПА БАРБАРА ЈЕ БИЛА ЗАШТИТНО ЛИЦЕ БЕОГРАДА За ћерком голмана Партизана лудели су сви, појављивала се у спотовима, а Лука Бојовић је само због ње…

У тоталној неверици да ме је човек већ нашао и писао ми је – размењујемо информације, купим новчаник одмах потом, мало смо се упознали и попричали. Поштен налазач добио је мало више од заслужене награде него што то неписано правило наводи и можда ћемо у месецима који долазе чак и нешто радити јер ради у угоститељству.

(ВИДЕО) Стравична исповест Халидове љубавнице: УДАРИО МЕ 3 ПУТА, ПА ИЗВУКАО ИЗ АУТА, ПАЛА САМ НА КАМЕН! А ОНДА САМ ГА ПИТАЛА ЗАШТО МЕ ТУЧЕ! Погледајте!

Суштина целе приче је да без обзира шта вам се деси, увек то гледајте са неке позитивне стране, надајте се да бољем јер заиста оно што мислимо то и привлачимо.

УХАПШЕН КУМ КРИСТИЈАНА ГОЛУБОВИЋА: Учесник „Парова“ недељама ПЉАЧКАО РАДЊЕ по Београду!

Могао сам да псујем себе или тог налазача како ми је „узео све“ итд, а уместо тога сам га благосиљао и говорио „нека му је са срећом и нека барем лепо потроши тај новац – једино нека ми врати документа је л – шта ће му :Д“ – а добио сам на крају много више, па можда и пријатеља за живота.

(ВИДЕО) ТРЕЋИ СВЕТСКИ РАТ ЋЕ ПОЧЕТИ ОВДЕ: Руски експерт открио који све сукоби могу да постану глобална катастрофа

Хвала Небојша, братино и бритка поштена сабљо <3 Доказао си мени из прве руке да има пре свега добрих, саосећајних и поштених људи у Србији и дао си лекцију мени и свима можда кроз овај статус да ако нађете неком новчаник, или позамашну своту новца – гледајте да то вратите јер никада не знате коме је то намењено (можда мајци за лечење мајке, можда студенту да плати рату на факултету, можда човеку последња плата). Уживајте у дану, иако је понедељак <3″, поручује Владимир.

ОТКРИВЕНА ТИТОВА НАЈВЕЋА ТАЈНА?! Лажног Дражу су водили на суђење, а прави је све време био ОВДЕ! А ево и где је сахрањен четнички вођа!

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:

Позив од Шојгуа: Вулин на финалу тенковског биатлона

ПЛАКАЛА ЈЕ И ВИКАЛА НА САВ ГЛАС: Певачици украдено 2.000 ЕВРА на плажи!

(ФОТО/ВИДЕО) СТРАВИЧНА ЕКСПЛОЗИЈА У ИТАЛИЈИ: Хорор код аеродрома у Болоње, ЦРНИ ДИМ КУЉА ИЗНАД ГРАДА!

(ВИДЕО) ОВО ЈЕ НЕМАЊА КОЈИ ЈЕ НЕСТАО У МАРКОВАЧКОМ ЈЕЗЕРУ: Младић био са братом када им се кајак преврнуо, а онда је настала драма…