Pixabay
Занимљивости

16 намирница које треба што пре избацити из јеловника: Узрокују бројне болести, па и канцер!

Често не обраћамо пажњу на исхрану док нас нешто драстично не покоси, попут срчаног удара или карцинома.

Када погледате колико људи пати од гојазности, дијабетеса и срчаних болести, очигледно је да данашња исхрана и начин живота врло негативно утичу на наше здравље. С обзиром на доступност брзе хране, нове генерације пате од недостатка нутријената, а резултат су бројне болести. Међутим, често не обраћамо пажњу на исхрану док нас нешто драстично не покоси, попут срчаног удара или карцинома. А истина је да исход можете да започнете да мењате још данас елиминишући најтоксичнију храну с вашег тањира. Ево која је то:

(ВИДЕО) ХОРОР НА ПРОСЛАВИ ТИТУЛЕ: Ево због чега се запалио аутобус са фудбалерима Црвене звезде

1. Маргарини који садрже транс масти

Годинама је маслац био непријатељ, али истраживања су потврдила да заправо треба да се пазимо маргарина који је направљен од биљних уља која су богата транс мастима. Иако нису сви маргарини исти по квалитету, неки још увек садрже тај штетни састојак. Зато увек проверите декларацију на производу.

Висока температура у процесу прераде уља, коју неки произвођачи још увек користе, уништава у њима витамине и антиоксиданте и настају слободни радикали који могу да изазову велика оштећења у ћелијама, а бројна истраживања повезала су транс масти с настанком болести срца и рака.

2. Газирана пића

Газирана пића, па чак и њихове дијеталне варијанте гоје и повећавају ризик од карцинома, срчаног и можданог удара, дијабетеса и остеопорозе. У Америци, на пример, пола државе конзумира најмање једно газирано пиће дневно.

3. Месне прерађевине

Од саламе до хот дога, прерађено месо последњих година привукло је негативну пажњу, посебно од стране удружења које се баве оболелима од рака, а посебно рака дебелог црева.

Заправо, амерички институт за истраживање карцинома поручује да само један хот дог дневно повећава шансу за рак црева за 21 одсто. Те прерађевине садрже синтетичке хемикалије и токсичне конзервансе.

(ВИДЕО) ЈЕЗИВА ИСПОВЕСТ ЧОВЕКА КОЈИ ЈЕ УМРО 3 ПУТА: Видео сам мртвог оца и нерођену браћу…

4. Обичне житарице које једемо за доручак

Свако их воли, лако их је направити, али изузетно су нездраве. Једу их милиони деце свакодневно, али већина житарица је пуна шећера, а наводно садрже „нездраву“ количину витамина А, цинка и ниацина.

5. Чипс од кромпира

Богат је масноћом, сољу и калоријама, а може итекако довести до гојења ако се конзумира на дневној бази. Друга брига је холестерол јер је чипс пржен у дубоком уљу и то у транс мастима.

6. Запакована пецива

Много је лакше зграбити кутију кекса него натерати маму да направи славни рецепт са зобеним пахуљицама и грожђицама, али здраво није никако. Ова пецива су пуна хидрогенизованих уља, попут палминог, што повећава унос транс масти у организам. И шећер је велика брига која доводи до бројних болести.

РАЗБЕЖАЛИ СЕ! КАЈЛ СКОТ ЗАБРАНИО ЧЛАНОВИМА НВО ДА ГОСТУЈУ У ЕМИСИЈАМА ПРОТИВ МИЛИЦЕ ЗАВЕТНИЦЕ

7. Безмасни производи

Од јогурта до млека, безмасни производи постали су хит, али од тада научници непрестано откривају истину о њиховим последицама на здравље. Означени су као здравија алтернатива, али маст се замењује шећером, вештачким заслађивачима, високим процентима фруктозе или кукурузног сирупа. Запамтите – масноћа вам није непријатељ – масноћа вам треба како бисте нахранили ум и тело. Само је битно коју врсту масти користите.

8. Помфрит

Ко не воли помфрит? Слани и сласни кромпирићи имају само један проблем – грозни су за ваше здравље. Мала порција садржи од 200 до 340 калорија, а веће порције и по 700. Уз то је печен у нездравим уљима што запушава ваше артерије. Треба ли рећи више?

9. Сладолед

Сладолед је пуномасни производ и требало би покушати да га избаците из исхране. Ако једете по једну куглу дневно ризикујуете висок холестерол и дијабетес. Направите сами домаћи сладолед од воћа и јогурта.

(ФОТО) НАЈЈЕЗИВИЈИ ТРЕНУТАК КРАЉЕВСКОГ ВЕНЧАЊА: Свет бруји о овом призору!

10. Сир

Свако воли сир, али упркос високом нивоу калцијума, пун је масти и може да доведе до нежељеног накупљања килограма. Уз то, у продавницама могу да се нађу прерађевине које су пуне адитива, а које потенцијално узрокују рак.

11. Црвено месо

Западни свет једе превише свињетине, јагњетине и говедине што повећава ризик од карцинома. Ово месо се тешко вари, а да не спомињемо фарме на којима животиње живе у грозним условима где их тове антибиотицима и хормонима.

12. Брза и пржена храна

Било да једете чипс или поховано месо, све што се прави у нездравом уљу је дефинитивно најсмртоноснија храна. Ако пржите храну више од четири пута недељно ризикујете накупљање килограма много више него да то чините два пута или мање. Ако пак пржите храну шест пута недељно повећавате ризик од срчаног удара за 41 одсто.

(ВИДЕО) БАЦИЛИ ГА НА ЗЕМЉУ И ШУТИРАЛИ У ГЛАВУ: Грађани брутално напали градоначелника Солуна (75)

13. Бели хлеб

Рафинисане житарице су све само не добре за организам. Наиме, бело брашно нема нутритивних вредности, налази се високо на гликемијској лествици, те подиже ниво шећера у крви и уношењем белог брашна ризикујете дијабетес.

14. Кокице из микроталасне

Вероватно сте до сада мало чули о дијацетилу, али ова хемикалија се користи за добијање маслаца у кокицама за микроталасну и један је од главних криваца за уништавање ћелија које штите мозак, па подстиче развој Алцхајмерове болести. Да не спомињемо амбалажу којој је додата перфлуорооктанска киселина (ПФОА) која је присутна и у тефлону и која се повезује с ризиком неплодности код жена и повећаним ризиком од одређених облика рака код оба пола. Радије направите кокице на врућем ваздуху и зачините здравим зачинима.

15. Воћни сокови

Веровали или не, воћни сокови су смртоносна храна због високе концентрације фруктозе. Богати су шећером и не само да повећавају ризик од дијабетеса, већ и масноће на стомаку. Уместо њих, конзумирајте воду у коју је додато мало воћа.

СКАНДАЛ НА ВМА: Болничар испустио тешко болесну жену, па НОКАУТИРАО њеног сина!

16. Енергетска пића

Многи потежу за енергетским пићима како би подигли енергију, али она су пуна суркозе, глукозе и кофеина. То су коктели пуни хемикалија и уместо њих посегните за зеленим чајем који је антиоксиданс.

Ако смањите унос ових 16 намирница, драстично ћете смањити ризик од болести. Само треба да кренете у акцију, и то већ данас!

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:

Вулин: Ако нас ЕУ условља Косовом, треба да наставимо својим путем

Стигао „Мухамед“: Изетбеговић назвао Ердогана Божјим изаслаником

(ВИДЕО) ИСПРОСИО ДЕВОЈКУ НА МИШЕЛУКУ: Овако је један Милан изненадио своју Маријану! УЗ БУКУ МОТОРА

(ВИДЕО) ГАГА АНТОНИЈЕВИЋ ОТКРИО НАЈВЕЋУ ТАЈНУ ФИЛМА СПАСИТЕЉ: Аца Берчек је Наташу Нинковић пустио на снимање тек после 20. чаше вискија

ДНР: Забрањено оружје стигло у Донбас

Извор: Стил

Оставите коментар

Пратите нас на Фејсбуку!

Временска прогноза

Београд
21°
28°
Fri
17°
Sat
19°
Sun
19°
Mon